• WhatsApp +31613376026
  • teamkamagradeals@gmail.com
  • gratis verzending
  • voordelig - betrouwbaar - discreet
  • WhatsApp +31613376026
  • teamkamagradeals@gmail.com
  • gratis verzending
  • voordelig - betrouwbaar - discreet

Veelgestelde vragen (FAQ)

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 uur zijn ontvangen én betaald, worden diezelfde dag nog in orde gemaakt en verzonden. Uw bestelling zal dan binnen 1 à 2 werkdagen worden bezorgd. Rondom feestdagen en in de maand december dient u rekening te houden met langere levertijden.

Ik heb mijn bestelling na 3 dagen nog steeds niet ontvangen?

Controleert u eerst of de betaling al is overgemaakt, is dat inderdaad het geval dan kan het zijn dat het erg druk is bij PostNL en dat uw bestelling nog onderweg is. Heeft u na 5 werkdagen uw bestelling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op.

Verzenden jullie ook naar België of elders naar het buitenland?

Voor klanten in België en Duitsland verzenden wij bestellingen rechtstreeks vanuit deze landen via de lokale postdiensten. Hierdoor heeft u een grote mate van zekerheid dat uw bestelling zal worden bezorgd. Voor klanten elders in Europa versturen wij bestellingen enkel en alleen vanuit Nederland en is het risico van niet-levering voor de klant zelf.

Kan ik ook via iDeal of Creditcard betalen?

Op dit moment kunt u bij ons nog niet via iDeal of Creditcard betalen. U kunt bij voorkeur via bankoverschrijving of contant betalen.

Wordt mijn bestelling discreet verzonden en staat er geen afzender op mijn pakket?

Alle bestellingen worden discreet verzonden zonder afzender of reclame. Op het pakketje of de envelop staan alleen uw adresgegevens.

Kan ik mijn bestelling bij een PostNL-afhaalpunt laten bezorgen?

Nee, dat is niet mogelijk. Gebruik bij voorkeur uw eigen adres. Als dat niet mogelijk is, kunt u eventueel een ander bezorgadres opgeven tijdens het bestellen via onze site.

Betaal ik ook verzendkosten?

Bestellingen worden gratis verzonden per reguliere post en als u voor 50 euro of meer hebt besteld, zal uw bestelling zelfs gratis worden verzonden met Track & Trace in Nederland. In het bestelformulier kiest u welke optie uw voorkeur heeft.

Ik heb mijn bestelling gekregen, maar de verpakking is beschadigd. Wat moet ik doen?

Het kan wel eens voorkomen dat uw bestelling beschadigd is. In het geval er een tablet uit de verpakking is geraakt dan is dit geen probleem en kunt u deze nog gewoon innemen. Mochten er tabletten verpletterd zijn, neem dan contact met ons op en wij zullen samen met u kijken naar een passende oplossing.

Hoe weet ik zeker dat ik geen namaak koop bij jullie?

Al onze producten zijn legaal en komen van gerenommeerde farmaceutische bedrijven waarin kwaliteit de norm is. Daarnaast testen wij al onze producten op een aantal echtheidskenmerken nog voordat het naar de klant toe gaat. U kunt er dus zeker van zijn dat u bij ons altijd het origineel koopt.

Ik heb zojuist een bestelling gedaan, maar geen bevestiging daarvan ontvangen?

Wanneer u voor het eerst bij ons bestelt en u ontvangt niet direct een bestelbevestiging, kijkt u dan even uw spam map na. Meestal is de bestelbevestiging dan daarin terecht gekomen.

Ik wil mijn bestelling liever komen ophalen, kan dat?

Ja, dat kan. Wij bezorgen namelijk ook op locatie in Limburg en u rekent dan contant af met de koerier bij levering van het product. Vraag hiervoor naar de mogelijkheden via ons e-mailadres: info@kamagradeals.nl.

Bezorgen jullie ook per koerier?

Wij bezorgen ook per koerier in Belgisch en Nederlands-Limburg en in Noordrijn-Westfalen in Duitsland vanaf 75 euro per bestelling en tegen een vast tarief van 15 euro. Vraag hiervoor naar de mogelijkheden via ons e-mailadres: info@kamagradeals.nl.