• paypal - skibberie@gmail.com
  • +31620670590
  • teamkamagradeals@gmail.com
  • gratis verzending
  • voordelig - betrouwbaar - discreet
  • paypal - skibberie@gmail.com
  • +31620670590
  • teamkamagradeals@gmail.com
  • gratis verzending
  • voordelig - betrouwbaar - discreet

Veelgestelde vragen (FAQ)

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Bij bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur zijn ontvangen én betaald, maken wij uw bestelling direct in orde en kunnen wij deze dezelfde dag nog versturen. Uw bestelling zal dan binnen 1 à 2 werkdagen bij u thuis worden bezorgd.

Ik heb mijn bestelling na 3 dagen nog steeds niet ontvangen?

Controleert u eerst of de betaling reeds is overgemaakt, is dat inderdaad het geval dan kan het zijn dat het erg druk is bij PostNL en dat uw bestelling nog onderweg is. Heeft u na 5 werkdagen uw bestelling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op.

Ik wil graag via PayPal betalen, hoe kan ik dat doen?

Betalingen via PayPal kunnen worden overgemaakt naar: skibberie@gmail.com. Betalingen via PayPal zijn snel, veilig en betrouwbaar. U heeft als klant dan ook maximale bescherming als u van deze betaaloptie gebruik maakt.

Kan ik ook via iDeal of Creditcard betalen?

Op dit moment kunt u bij ons nog niet via iDeal of Creditcard betalen. U kunt bij voorkeur via PayPal of bankoverschrijving betalen. Eventueel kunnen wij u ook een betaalverzoek via Tikkie sturen.

Waarom hebben jullie een buitenlands bankrekeningnummer?

Om de kosten te drukken, hebben wij een buitenlandse online bankrekening. Door de kosten van onze bedrijfsvoering laag te houden, kunnen wij u goedkope producten blijven aanbieden.

Wordt mijn bestelling discreet verzonden en staat er geen afzender op mijn pakket?

Alle bestellingen worden discreet verzonden zonder afzender of reclame. Op het pakketje of de envelop staan alleen uw adresgegevens.

Betaal ik ook verzendkosten?

Bestellingen worden gratis verzonden per reguliere post. Indien u wilt dat wij uw bestelling via Track & Trace of per koerier verzenden, betaalt u hiervoor extra kosten. In het bestelformulier kiest u welke optie uw voorkeur heeft.

Ik heb mijn bestelling gekregen, maar de verpakking is beschadigd. Wat moet ik doen?

Het kan wel eens voorkomen dat uw bestelling beschadigd is. In het geval er een tablet uit de verpakking is geraakt dan is dit geen probleem en kunt u deze nog gewoon innemen. Mochten er tabletten verpletterd zijn, neem dan contact met ons op en wij zullen samen met u kijken naar een passende oplossing.

Ik woon in België, waarom kan ik alleen per koerier bestellen?

Deze maatregel hebben wij genomen voor uw en onze veiligheid, omdat bestellingen vanuit Nederland de laatste tijd vaak in beslag worden genomen in België. Wij bieden u met deze optie dus maximale zekerheid dat uw bestelling veilig en op tijd zal aankomen.

Hoe weet ik zeker dat ik geen namaak koop bij jullie?

Al onze producten komen van gerenommeerde farmaceutische bedrijven waarin kwaliteit de norm is. Daarnaast testen wij al onze producten op een aantal echtheidskenmerken nog voordat het naar de klant toe gaat. U kunt er dus zeker van zijn dat u bij ons altijd het origineel koopt.

Ik heb zojuist een bestelling gedaan, maar geen bevestiging daarvan ontvangen?

Wanneer u voor het eerst bij ons bestelt en u ontvangt niet direct een bestelbevestiging, kijkt u dan even uw spam map na. Meestal is de bestelbevestiging dan daarin terecht gekomen.

Ik wil mijn bestelling liever komen ophalen, kan dat?

U kunt uw bestelling ook direct komen ophalen in de buurt van Amsterdam. Hiervoor spreken wij dan af op een centrale, makkelijk te bereiken locatie. Voor meer informatie kunt u ons hierover mailen of appen.